Zonder beeldende kunsten kan ik niet leven.
Mijn eerste levensjaren heb ik doorgebracht tussen de levensgrote beeldhouwwerken op het binnentuintje van mijn grootmoeder en tussen de verftubes, inkten, potloden en penselen in de woonkamer. Mijn nonkel studeerde aan het St Lucas in Gent, zowat het buitenland voor een klein, West-Vlaams meisje.
Ik kon er alleen maar van dromen.
Vele jaren en opleidingen (kinder en jeugdacademie Tielt; aquarelstages in binnen en buitenland, drie jaar tekenen academie Eeklo, zes jaar schilderen academie Gent, zeefdrukworshops, momenteel tekenen naar levend model in Eeklo) later, heb ik mijn taal gevonden, ervaringen en dromen vorm gegeven.
Kleurrijk, lijnen en composities; een nooit eindigende zoektocht, zalig!